جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علميه حضرت نرجس(س) ساري

مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) ساری گفت: خواهران طلبه فعالیت گسترده ای در سطح جامعه داشته و اکثر فارغ التحصیلان این مدرسه علمیه مشغول کار فرهنگی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم زهرا پیشنمازی در مراسم آغاز سال تحصلیلی مدارس علمیه خواهران مازندران با عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین(علیه السلام) بیان کرد: مدرسه علمیه حضرت نرجس ساری از سال 90_89 تاسیس شد و برای ما افتخار است که به برکت انقلاب اسلامی و تشکیل حوزه های علمیه خواهران ادامه دهنده راه امام و خون شهدا باشیم .

وی با اشاره به فرهنگ‌ تألیف و تربیت در تاریخ گفت: همواره کتابهای مختلف آموزشی به رشته تحریر در آمده است و به برکت خون شهدا و انقلاب عظیم زمینه ای فراهم شد تا در سطح کشور با تاسیس مدرسه علمیه خواهران، اشاعه فرهنگ‌ ناب اسلامی را داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) ساری اعلام کرد: خوشبختانه ‌ حوزه علمیه خواهران در کنار خود فرهیختگان، فرهنگ دوستان و خیرین مختلفی را دارد که با وجود این که تعدادشان اندک است، اما با کمک های خوب آنها، توانستیم اقدامات موثری را در جهت توسعه و ترویج فرهنگ دینی برداریم و طلابی را تربیت کنیم که امرزه به عنوان مولف، مبلغ، پژوهشگر و غیره در جامعه نقش آفرینی کنند.

وی اعلام کرد: مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) ساری دارای ۱۵۰ طلبه است که ۹۹ درصد فارغ التحصیلان این مدرسه، مشغول ادامه تحصیل و درحال ارائه خدمات فرهنگی هستند

مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) ساری خاطر نشان کرد: دبستان تزکیه وابسته به این مدرسه علمیه برای اولین بار در شهرستان ساری‌کلنگ‌زنی شد و اولین دوره ثبت نام مقطع اول ابتدایی انجام شد.
انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha