پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سجاد کاوه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء سنندج گفت: یکی از ملزومات مهم طلاب، توجه به بحث رسانه و جنگ نرم دشمنان است، لذا از شما می خواهیم که نگاهتان به مقوله جنگ نرم را عمیق تر کنید و به دنبال یافتن راه های بهتری برای این تقابل فرهنگی باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاد کاوه، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب جدیدالورود مدرسه سفیران خاتم الانبیاء سنندج اظهار داشت: باید قدردان خداوند متعال باشیم که ما را برای خدمت به دین انتخاب و یاری فرموده است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء سنندج ادامه داد: همه شما به عنوان سربازان حضرت ولی عصر (عج) وظیفه پاسداری از دین رسول الله (ص) را بر عهده دارید که این کم وظیفه ای نیست.

وی با اشاره به اینکه طلاب باید مسیر دین را هموار کنند، گفت: برای انتشار اسلام راستین نیازمند علما و روحانیون باعلم و باتقوا هستیم، لذا در این مسیری که انتخاب کرده اید، همواره باید کوشا باشید که بتوانید یک مبلغ و هادی واقعی اسلام باشید.

حجت الاسلام کاوه با اشاره به اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حوزه های علمیه در کشور شکوفا شده اند، بیان کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، تقویت دین است و این مهم در ایران بسیار مورد توجه بوده است، از سوی دیگر امروز وضعیت حوزه ها و مدارس علمیه با پیش از انقلاب بسیار متفاوت است. در آن زمان حوزه های علمیه به نوعی در حصر بودند و رژیم پهلوی نگاهی خصمانه به آنها داشت.

وی با تاکید بر اینکه طلاب باید در دوران تحصیل به خوبی قدر لحظه لحظه زندگی خود را بدانند، گفت: طلاب باید در زمان حضور خود در مدارس و حوزه های علمیه قدر این فرصت مغتنم را بدانند و بر دانش و تهذیب خود بیفزاید تا در آینده در انجام وظیفه خود مشکلی نداشته باشند.

حجت الاسلام کاوه با اشاره به اینکه دشمنان با تمام قوا به دنبال تضعیف و ایجاد دودستگی بین حوزویان هستند، اظهار داشت: همان طور که دشمنان در بحث سخت افزاری هر لحظه این نظام را مورد حمله قرار می دهند، در کنار آن هم مبانی فکری و عقیدتی جامعه اسلامی را رها نخواهد کرد که یکی از این مراکز حوزه ها و مدارس علمیه می باشند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: در پایان سخنان خود تاکید کرد: یکی دیگر از ملزومات مهم طلاب، توجه به بحث رسانه و جنگ نرم دشمنان است، لذا از شما می خواهیم که نگاهتان به مقوله جنگ نرم را عمیق تر کنید و به دنبال یافتن راه های بهتری برای این تقابل فرهنگی باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha