پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهدای روحانی قزوین

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین از پخش کامل مراسم شب خاطره روحانیون حوزه علمیه قزوین در ایام هفته دفاع مقدس از شبکه استانی مرکز قزوین خبرداد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، در رابطه با برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس حوزه های علمیه قزوین خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار و با هماهنگی مدیر حوزه علمیه استان قزوین، مراسم شب خاطره روحانیونی که در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل نقش آفرینی وحماسه آفرینی نمودند در مدرسه علمیه صالحیه قزوین برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:جلسات مختلفی با حوزه هنری قزوین در این خصوص برگزار شده که برخی از برنامه های این مراسم اختصاص به نمایشنامه ای  با مضمون دفاع مقدس و روحانیت و همچنین پخش نماهنگ‌هایی در رابطه با شهدا می باشد.

حجت الاسلام افشار از همه طلاب، اساتید، روحانیون و تمام اقشار مختلف مردم استان قزوین دعوت نمود در اولین مراسم شب خاطره در حوزه علمیه قزوین شرکت نمایند.

وی ادامه داد: این مراسم از سوی روابط عمومی حوزه علمیه قزوین ضبط و درهفته دفاع مقدس از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

حجت الاسلام افشار همچنین از تولید مستند «به سوی افق» که اختصاص به آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه های علمیه قزوین دارد و در مرحله تدوین نهایی است، خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha