پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی گفت: برای ورزشکاری بودن تلاش و هدف والا لازم و ضروری است و ورزشکاران باید جهت دست یابی به دو شاخصه قهرمانی و پهلوانی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام محمود ابراهیمی امروز در دیدار با مسئولین و اعضای تیم فوتبال سلدوز نقده که در دفتر امام جمعه  برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، گفت: قرآن کریم بیان می‌کند که انسان به هر چیزی در سایه تلاش خود می‌تواند دست بیابد.

امام جمعه نقده تصریح کرد: ورزش به عنوان عامل بازدارنده از گناه و تقویت سلامت جسمانی، یکی از سفارشات ائمه معصومین و از ضروریات و نیازهای امروز است.

وی با توصیه به داشتن هدف والا در ورزش، گفت: نباید اهداف خود را کوتاه و کوچک قرار داد، بلکه داشتن هدف بلند و فعالیت و تلاش انسان را به خواسته‌های خود می‌رساند و همه ورزشکاران باید سعی و تلاش کنند در عرصه ورزش به دو شاخصه پهلوانی و قهرمانی دست یابند.

حجت الاسلام ابراهیمی با ابیان اینکه با وجود نبود امکانات تلاش می‌تواند انسان را به هدف برساند اظهار داشت: در همه عرصه‌ها تلاش و داشتن پشت‌کار لازمه موفقیت است و باید بدون پرداختن به حاشیه‌ها و عدم سیاست‌زدگی، در ورزش تلاش کرد و اعتماد مسئولین را جهت سرمایه‌گذاری جلب و تیمی درست کرد که بتواند برای استان و کشور افتخار آفرینی کند.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha