شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ سفر نماینده ولی فقیه در هندوستان به خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی، از ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی و ۲ کلینیک درمانی در مناطق سیل‌زده خوزستان خبرداد و گفت: کمک‌های نقدی مردم هندوستان عموماً اهدایی از افرادی بوده که خود نیازمند بودند، اما به خاطر عشق و علاقه‌ای که به ایران داشتند، این کمک‌ها را جمع‌آوری کرده و در اختیار ما قرار دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی مهدوی، نماینده ولی‌فقیه در هندوستان، در نشستی با مسئولان شهرستان حمیدیه، با بیان اینکه مردم هندوستان نسبت به ملت ایران به‌ویژه امام خمینی(ره) و خامنه‌ای، ارادت خاصی دارند، اظهارداشت: بحمدالله پیام انقلاب اسلامی تا دورترین نقاط جهان صادر شده و ارادت ویژه مردم هند به آرمان انقلاب ایران، گواهی بر این کلام است.

وی به کمک‌های مردمی هندوستان به زلزله‌زدگان خوزستان اشاره کرد و گفت: پس از فاجعه‌ای که در خوزستان رخ داد، مردم شریف و مسلمان هندوستان ابراز همدردی کرده و کمک‌های خود که بسیار قابل توجه بود را راهی ایران کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی، تصریح کرد: کمک‌های نقدی مردم هندوستان عموماً اهدایی از افرادی بوده که خود نیازمند بودند، اما به خاطر عشق و علاقه‌ای که به ایران داشتند، این کمک‌ها را جمع‌آوری کرده و در اختیار ما قرار دادند.

نماینده ولی‌فقیه در هندوستان، با بیان اینکه تاکنون ۱۰ میلیارد تومان از کمک‌های شیعیان کشمیر، کارگیل و حیدرآباد جمع‌آوری شده است، گفت: ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی، دو خانه بهداشت و کلینیک درمانی با استفاده از مبالغ جمع‌آوری شده از اقداماتی است که قرار است با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اجرایی شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha