پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه هم اندیشی حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام با اشاره به 30 اولویت برنامه ای حوزه استان، خواستار پیگیری و اجرای دقیق این برنامه ها در سال تحصیلی جدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه هم اندیشی مدیران مدارس علمیه و معاونین حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به نامه حضرت علی علیه السلام به امام حسن مجتبی (ع) در برگشت از جنگ صفین ، گفت: امام(ع) فرزندش را به ترس از خدا و فرمانبری از او و آبادی دل به یاد او فرامی‌خواندوبرخی از دیگر نکات یاد شده در این نامه عبارتند از: سفارش به موعظه و یقین ، سفارش به زهد  سفارش به حکمت ،یاد مرگ ودیدن سختی‌های روزگار و اندیشه در تاریخ و پندآموزی از آن می باشد که بسیار برای ما توجه آور است.

وی همچنین  با اشاره به راهبرد حوزه علمیه استان ایلام در سال جدید، افزود: باید هرچه توان داریم در راستای پیشبرد اهداف حوزه علمیه استان صرف کنیم.

مدیر حوزه علمیه ایلام همچنین با اشاره به 30 اولویت برنامه ای حوزه استان، خواستار پیگیری و اجرای دقیق این برنامه ها در سال تحصیلی جدید شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در ادامه را توجه به ترویج هرچه بیشتر برنامه های قرآنی در مدارس، توجه ویژه به مباحث اخلاقی طلاب، نظم و دقت در پیگیری برگزاری کلاس ها، توجه به ورزش طلاب و سلامتی جسمی آنان و ... را از جمله برنامه های دارای اولویت در سال تحصیلی جدید اعلام کرد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان گفت: امسال با توکل بر خدا و همت همه شما عزیزان سال شکوفایی علمی و اخلاقی حوزه علمیه ایلام و تقویت روحیه جهادی و ایثار در بین همه مجموعه را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha