جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست مدیران و معاونین حوزه علمیه استان کرمان با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ اگر در کمیته امداد به مسائل مالی توجه شود و نگاهی به موضوع فرهنگی نشود، قطعا نتوانسته ایم کار مؤثری انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز  در دیدار سید مرتضی بختیاری  رئیس کمیته امداد خمینی(ره) که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت:  کمیته امداد، مجموعه ای است که باتدبیر امام راحل شکل گرفت و احساس می کنیم این تدبیر مسئولانه بوده است و توانسته خدمات خوبی به مددجویان کند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت: معتقدم این کمیته لازم است پایلوتی از نظام جمهوری اسلامی درهمه عرصه های خدماتی و رفتاری و اخلاقی باشد.

آیت الله حسینی بوشهری اظهارداشت: همه کسانی که در این کمیته می باشند از مسئول و کارمند گرفته تا دانشجویان، دانش آموزان لازم است در مسائل مختلف علمی و... نمونه باشند. بنابراین مسئولیت کمیته امداد برای نقش آفرینی بسیار سنگین است و لازم است این گونه باشد.

نائب رئیس جامعه مدرسین با بیان این که مردم هیچ گاه نیازمندان را فراموش نکردند و نخواهند کرد و لازم است مردم پای کار باشند به موضوع مسائل فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: اگر به مسائل مالی توجه شود و اصلا نگاهی به موضوع فرهنگی نشود، قطعا نتوانسته ایم کار مؤثری انجام دهیم. باید به موضوع فرهنگ توجه ویژه شود و حوزه هم آماده هر گونه همکاری با این کمیته است و خواهد بود.

313/40  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha