جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد علی حوثی

حوزه/ محمد علی حوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن دوگانگی جامعه بین المللی در برابر جنایت های متجاوزان سعودی آمریکایی علیه ملت یمن و واکنش به این جنایت ها را محکوم کرد و بی اعتنایی به جان یمنی ها را تقبیح نمود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد علی حوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در خصوص اظهارات آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل مبنی بر ارسال کارشناسان این سازمان به عربستان سعودی برای تحقیق در خصوص حمله به آرامکو واکنش نشان داد.

وی در صفحه تویتر خود نوشت: "دبیرکل سازمان ملل متحد: کارشناسان سازمان ملل متحد برای تحقیق در خصوص حمله به آرامکو به عربستان رفتند".

وی افزود: امّا این کارشناسان برای تحقیق در خصوص جنایت ها و کشتار علیه ملت یمن، برای حقوق بشر یمن و به خاطر بزرگترین فاجعه انسانی که متجاوزان مرتکب شدند به یمن نرفتند.

عضو شورای عالی سیاسی تصریح کرد: اینان به خاطر کودکان یمنی که با سلاح آمریکا، انگلیس و فرانسه کشته می شوند و برای شکستن محاصره و پایان دادن به بحران گرسنگی به یمن نرفتند.

وی ادامه داد: کارشناسان سازمان ملل پنج سال است که برای تحقیق در خصوص سلاح های ممنوعه که یمن را بمباران می کند و برای حمایت از کودکانی که مدرسه آنان ویران شده، به یمن نرفتند.

محمد علی حوثی اشاره کرد: این کارشناسان برای وادار کردن عربستان سعودی به احترام گذاشتن به پیمان نامه های سازمان ملل به عربستان نرفتند. اینان به خاطر بیماران یمنی که در لیست بیماران نیاز به درمان سازمان های بین المللی قرار دارند و برای یاری ملتی که در محاصره هستند، هیچ حرکتی نکرده و نخواهند کرد.

ملت یمن به مقابله و بازدارندگی متجاوزان ادامه می دهد

وی با تاکید بر اینکه سازمان ملل یمنی ها را ناامید کرده و پنج سال است نتوانسته متجاوزان را متوقف سازد، گفت: ملت یمن به مقابله و بازدارندگی متجاوزان ادامه می دهد و با عزم و اراده ملت، ارتش و کمیته مردمی، قبیله ها و جوانان خود پیروز خواهد شد و متجاوزان را از یمن بیرون می راند.

عضو شورای سیاسی یمن با بیان اینکه خون قهرمانان یمنی نشان عزّت و عظمت ملت یمن است و این ملت تا تحقق آزادی و استقلال به این راه ادامه می دهد، بی اعتنایی جامعه بین الملل به جان یمنی ها را محکوم کرد و گفت: آیا ملت یمن نیاز دارد که جسم خود را با بشکه های نفت عوض کند تا جهانیان به پستی، حقارت، جنایت و اعمال تروریستی که آمریکا، انگلیس، آل سعود، امارات و ائتلاف آنان در یمن مرتکب می شوند، پی ببرند؟

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
    0 0
    منتهی کار این سازمان به اصطلاح ملل بعد از پشتیبانی صد در صد از غربی ها وغرب پرستا گفتن یک اظهار نگرانی است تازه برای گفتن همین کلمه هم کلی حق عضویت می گیرند