جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب در اربعین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان از صدور مجوز شرکت تمامی طلاب این مدرسه در پیاده روی اربعین با شعار «هر طلبه یک مبلغ، از نجف تا کربلا» خبر داد.

حجت الاسلام روح الله زمزم‌زاده، مدیر مدرسه علمیه محمودیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان گفت: با توجه به این که مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خودشان پیاده روی اربعین را تجلی تمدن اسلامی قلمداد کردند و فرمودند «ما دنبال تمدن سازی اسلامی هستیم» و یکی از نمادهای اصلی آن و پیوند بین مسلمین را اربعین دانستند، لذا طلاب مدرسه در راستای عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب، در این همایش عظیم بین‌المللی شرکت می‌کنند.

مدیر مدرسه محمودیه با اشاره به آمادگی طلاب مدرسه جهت مکالمه عربی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از طلاب مدرسه محمودیه دوره‌های مکالمه عربی را گذرانده‌اند، می‌توانند در کنار حضور در این راهپیمایی عظیم، با زائران عرب زبان دیگر کشورها ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: هر طلبه باید در پیاده روی اربعین یک مُبلغ باشد، و هم نسبت به روشنگری مسائل انقلاب اسلامی و تقریر نظرات امام راحل و مقام معظم رهبری در این پیاده روی اقدام کند و هم در تبیین اصول و فروع مکتب شیعه (به فراخور حال و شرایط) مشارکت داشته باشد.

حجت الاسلام زمزمزاده در پایان  از صدور مجوز شرکت تمامی طلاب این مدرسه در پیاده روی اربعین با شعار «هر طلبه یک مبلغ، از نجف تا کربلا» خبر داد.

گفتنی است، به منظور شرکت طلاب در راهپیمایی اربعین حسینی، کلاس‌های درسی مدرسه محمدیه در ایام اربعین تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha