جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بارانی

حوزه/ حجت الاسلام بارانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: حماسه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در طول ۸ سال به دنیا اثبات کرد که می توان در اوج مظلومیت، عزتمندانه در مقابل همه ابرقدرت های دنیا ایستاد و نتیجه این مقاومت ذلت و تحقیر مستکبرین عالم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام محمد بارانی، که به تازگی به عنوان  امام جمعه شهرستان پارسیان منصوب شده است، در اولین نماز جمعه خود پس از انتصاب، ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، بر ضرورت صیانت از انقلاب اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: وظیفه همه دلبستگان به مبانی دینی و انقلابی مراقبت از این دستاورد عظیم و نهضت الهی است و قطعا این یک وظیفه الهی و قرآنی و ایمانی و انقلابی است.

امام جمعه پارسیان وظیفه مردم و مسئولان را در گام دوم انقلاب سنگین تر توصیف کرد و افزود: از مهمترین کارهای اساسی کیفیت بخشی به نماز جمعه است، لذا باید این نماز  عبادی سیاسی را بهتر از همیشه برگزار کنیم.

حجت الاسلام  بارانی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: حماسه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در طول ۸ سال یکی از کم نظیرترین پدیده های تاریخ است.

وی افزود: ما با این مقاومت به دنیا اثبات کردیم که می توان در اوج مظلومیت، اما عزتمندانه در مقابل همه ابرقدرت های دنیا ایستاد و نتیجه این مقاومت ذلت و تحقیر مستکبرین عالم است.

گفتنی است، روز چهارشنبه، حجت الاسلام محمد بارانی رسما به امامت جمعه شهرستان پارسیان منصوب شد.

وی پیش از این امام جمعه بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب بود.

انتهای پیام/م ج د

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
    0 0
    خوب