جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعضای موکب حوزه علمیه قزوین

حوزه/ جلسه هماهنگی اعضای موکب رهروان حضرت زینب (س) حوزه علمیه قزوین در حسینیه قمر بنی هاشم شهرستان اقبالیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، صبح امروز در جلسه هماهنگی اعضای موکب رهروان حضرت زینب (س) حوزه علمیه قزوین که  در حسینیه قمر بنی هاشم شهرستان اقبالیه برگزار شد، ضمن قدردانی از دست اندرکاران این موکب در خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین حسینی، گفت: خوشبختانه در این سال ها موکب رهروان حضرت زینب (س) توانسته خدمات شایسته و مطلوبی از لحاظ اسکان، تغذیه و  برنامه های فرهنگی و رسانه ای انجام دهدکه جای قدردانی دارد.

امام جمعه شهرستان اقبالیه به همایش بزرگ و بی نظیر پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: پیاده روی اربعین تکمیل کننده قیام عظیم عاشورا است و باید در این همایش عظیم شرکت باشکوهی داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: هدف از حرکت پرشور و عظیم مردمی اربعین حسینی بیان ارادت به آرمان ها و اهداف تعالی بخش امام سوم شیعیان حضرت امام حسین (ع) است و این حماسه بزرگ پیش زمینه ای برای آماده سازی عالم برای ظهور مهدی موعود (عج) به شمار می رود.

وی ادامه داد: همه شیفتگان و دلباختگان امام حسین (ع) و آزادگانی که با تحمل مشقت و رنج سفر در این اجتماع میلیونی حضور می یابند، فریاد پیروی از امامت را در دنیا طنین اندازمی کنند تا دشمنان اسلام بدانند هیچ مانع و سدی نمی تواند میان امت و امامت و ولایت فاصله ای به وجود آورد.

در پایان این مراسم، فیلم مستند «زائران کوی عشق»، کاری از واحد رسانه ای حوزه علمیه قزوین، به نمایش در آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha