پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب و روحانیان در منابر و خطابه های خود باید به بیانیه گام دوم انقلاب بپردازند، تصریح کرد: پیشرفت کشور در دهه های پیش روی در گرو عمل به این بیانیه مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی که با موضوع بیانیه گام دوم در مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری برگزار شد، با اشاره به این که بیانیه گام دوم سندی جامع برای پیشرفت نظام اسلامی است، گفت: همه مسئولان باید در جهت تحقق این بیانیه مهم گام بردارند.

وی با بیان این که تحقق عملی بیانیه گام دوم، کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می دهد، افزود: مقام معظم رهبری با نگاهی جامع نسبت به آینده کشور این بیانیه را تدوین و به نگارش درآوردند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف عامل رشد و تعالی کشور است، بیان داشت: در دهه های اخیر هر گاه مسئولان در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برداشتند، کشور در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت کرده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که طلاب و روحانیان به عنوان پرچم داران تبلیغ دین، نقش مؤثری در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بر عهده دارند، افزود: نقش تبیینی بیانیه گام دوم انقلاب از سوی روحانیت، مسیر تحقق این بیانیه مهم را هموارتر خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب و روحانیان در منابر و خطابه های خود باید به بیانیه گام دوم انقلاب بپردازند، خاطرنشان کرد: پیشرفت کشور در دهه های پیش روی در گرو عمل به این بیانیه مهم است.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه هدایت های مقام معظم رهبری به کشوری مقتدر در عرصه های مختلف تبدیل شده است، بیان داشت: این وظیفه طلاب و روحانیان است که در مباحث تبلیغی خود بیشتر به بیانیه گام دوم انقلاب بپردازند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران همچنین بر ضرورت برگزاری نشست های علمی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب در سطح مدارس علمیه تأکید کرد و گفت: حوزه همواره در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری پیشگام بوده و در این خصوص نیز باید به نقش واقعی خود عمل کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ایران اسلامی با مدیریت و نگاه جامع مقام معظم رهبری در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، خاطرنشان کرد: حوزه و روحانیت باید بخشی از فعالیت های تبلیغی خود را به تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی اختصاص دهد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha