جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ذوالنوری

حوزه/ امروز بعضی ها در داخل کشور با سخنان خود خواسته یا ناخواسته پیام به دشمن می دهند و مردم را نسبت به نظام و رهبری دلسرد می کنند و در مقابل دشمن را به نسبت به تخریب انقلاب و نظام دلگرم می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری امشب در مسجد امام حسن عسکری(ع) منطقه پردیسان به رمز پیروزی در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رمز پیروزی دفاع مقدس و ماندگاری آن اموال معنوی بود. در هیچ بعُدی از نظر نظامی و لجستیکی شبیه دشمن بعثی نبودیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تغییر رویکرد افراد نسبت به انقلاب و ولایت اظهار داشت: در گذشته افرادی بودند که از حضور روحانیون برای رفتن به جبهه ها مخالفت  و سنگ اندازی می کردند و بهانه جویی نموده  و سخنانی می زدند که با سخنان ولی فقیه فرق داشت؛ الان همان افرادی هستند که رودر روی رهبر انقلاب می ایستند و هر چه ایشان می گویند مذاکره به نفع کشور و انقلاب نیست، اما این دسته، حرفهای دیگر می زنند.

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمان جنگ افرادی بودند که با امام راحل مخالف بودند و الان هم این گونه است و تقابل با رهبری وجود دارد، اما مهم این است که درگذشته بصیرت بود، اما امروز این بصیرت کمتر از گذشته وجود دارد.

وی بیان داشت: امروز افرادی هستند که با سخنان رهبر انقلاب درمورد مسائلی مانند مقاومت تقابل ایجاد می کنند و هدف این است که نگذارند ایران در منطقه نفوذ داشته باشند؛ دشمن دنبال جلوگیری نفوذ است و بعضی هم این هدف را در درون دنبال می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: مهمترین رمز موفقیت در 8 سال دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه بود، اما امروز این حمایت نسبت به گذشته کمتر مشاهده می شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به این اگر عربستان و دشمن تنها سخن از تخریب و حمله نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را می زنند، ولی جرأت نمی کنند ،بر خلاف بعضی افراد که آن را برکت برجام می دانند، اظهار داشت: اگر عربستان جرأت حمله را ندارد و آمریکا هم حاضر به حمایت لجستیکی نیست و حتی پیشنهاد حمله را هم نمی دهد، این به دلیل بازدارندگی نظام و انقلاب است نه به خاطر برکت برجام.

نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی داد: امروز بعضی ها در داخل کشور با سخنان خود خواسته یا ناخواسته پیام به دشمن می دهند و مردم  را نسبت به نظام و رهبری دلسرد می کنند و در مقابل دشمن را به نسبت به تخریب انقلاب و نظام دلگرم می کنند.

وی بیان داشت: بعضی ها می گویند منبرهای امام حسین(ع) را به فلان مسائل و فلان مسائل آلوده نکنید؛ سؤال این است وقتی جامعه در مسائل مختلف مشکل دارد و این مشکل از سوی خود آنها است و مردم خواهان پاسخ گویی هستند، پس باید به این مردم که این همه مشکلات را می بینند،  بر روی منبرها چه گفت. می گوید عاشورا ومنبرها را سیاسی نکنید در حالی که همه مشکلات در خود آنان است. شما با سخنان خود دارید چوب حراج به اعتقادات مردم می زنید.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: بهر حال اگر جایی کشور آسیب دیده  آن جایی بود که با خط رهبری فاصله و زاویه داشت.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha