شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین با تاکید بر این که دفاع مقدس تحقق وعده های الهی بود، تصریح کرد: این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت های سربازان اسلام، برگ زرینی را در تاریخ ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قزوین که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، در مقابل لشگر 16 زرهی برگزار شد گفت: خداوند متعال می فرماید اگر شما اهل صبر، استقامت، عدالت، انصاف و وحدت و برادری باشید، هیچ کدام از نیرنگ های دشمنان به شما آسیبی نمی رساند.

وی خاطرنشان کرد: امروز همان نتایج و پیروزی هایی که در جبهه های جنگ در دوران دفاع مقدس به دست آوردیم، در جبهه های بین المللی به دست آورده ایم و مسلمانان هر روز صاحب پیروزی های بیشتر می شوند.

نماینده ولی فقیه قزوین بیان کرد: امروز متاسفانه برخی با سلاح های کشتار جمعی انسان های بی پناه و مظلوم را در برخی از کشورها قتل عام می کنند و از عدالت، عطوفت، مهربانی و عقل و دانش به دور هستند.

وی اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح باید رسالت خود را در دفاع از همه مظلومان و مستضعفین قرار دهند، چرا که در یمن و دیگر کشورها، مسلمانان و کودکان بیگناه مورد حمله ناجوانمردانه دشمنان قرار می گیرند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حضرت امام حسین (ع) به پیروان خود یاد داد که نباید در هیچ زمانی زیر بار ظلم و ستم بروید و امروز این مسئله به خوبی در ملت ایران متجلی است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: سالار شهیدان به ما فهماندند که یزید و یزیدیان در هر زمانی و در هر جلوه ای خود را نشان می دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: امروز نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی درس های فراوانی از قیام حماسه حسینی دریافت کرده اند که ویژگی اصلی آن ولایت پذیری و ذلت ناپذیری در برابر دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در قزوین در پایان با تاکید بر این که دفاع مقدس تحقق وعده های الهی بود، تصریح کرد: این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت های سربازان اسلام، برگ زرینی را در تاریخ ثبت کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha