پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار دادستان‌های کل کشور با آیت الله یزدی در جامعه مدرسین حوزه

حوزه/ دبیر کل جدید مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و جمعی از همراهان با حضور در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت‌الله محمد یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله یزدی در دیدارحجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی، دبیر کل جدید مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، با تأکید بر حساسیت جایگاه مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: مسئولیتی که جنابعالی دارید مسئولیت حساسی است و خوشحالیم که تجربه‌های دنیای روز را در سوابق خود دارید.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین با ذکر یادی از شهید دکتر بهشتی و تجربیات آن  شهید، افزود: تجربه دنیادیدگی و آشنایی با دنیای امروز سرمایه ارزشمندی است که امیدواریم شما بتوانید از این تجربه به‌خوبی استفاده کنید.

لازم به ذکر است: در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رمضانی ضمن ابراز خرسندی از فرصت به‌دست‌آمده به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دغدغه‌های پیش روی این مجمع پرداخت.

دبیر جدید مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با اشاره به توطئه‌های استکبار برای تحریف مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و قرآن افزود: دشمنان میلیاردها دلار در سراسر جهان هزینه می‌کنند تا فهم قرآن و مکتب اهل‌بیت(ع) را در بین مردم تقلیل دهند و تشیع را سرکوب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی در بخش دیگری از بیانات خود جایگاه مجمع جهانی را به‌عنوان حلقه واسط بین مرجعیت شیعه و پیروان اهل‌بیت(ع) در دنیا توصیف نمود.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha