پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: پدران و مادران عزیز تربیت فرزندان خود را تنها به مدرسه نسپارند بلکه با ارتباط مستقیم با مربیان آموزشی و پرورشی، در هدایت و کنترل آینده سازان کشور نقش آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم آغاز سال جدید تحصیلی و زنگ مهر در مدرسه دخترانه دکتر موحد تبریز با بیان اینکه نا امیدی استکبار از برخورد سخت با ملت ایران، شدت نفوذ فرهنگی را بیشتر کرده است، گفت: رمز موفقیت دانش آموزان برای غلبه بر بدخواهان در وهله اول ارتقای سطح تحصیلی است که در این زمینه مسئولان آموزش و پرورش وظیفه ای سنگین بر عهده دارند.

امام جمعه تبریز افزود : اگر امروز دشمنان بویژه آمریکا تفکر حاکمیت و خود بزرگ بینی بر دیگر کشورها را دنبال می‌کند به دلیل موفقیت هایی است که در بُعد علمی بدست آورده اند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان این که رشد علمی کشور در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب شتاب بیشتری گرفته است، بیان داشت: موفقیت های بدست آمده در حوزه فناوری های جدید و انرژی صلح آمیز هسته ای که دشمنان را عصبانی کرده است درسایه توانمندی ها و موفقیت های دانشمندان جوان ایرانی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در کنار ارتقای سطح تحصیلی تهذیب نفس دانش آموزان  باید اولویت اولیا و مربیان مراکز آموزشی باشد افزود : اولیا دانش آموزان آرزو دارند فرزندانی داشته باشند که از نظر معنوی و اخلاقی در بالاترین سطح قرار داشته باشند از این رو باید همکاری و هماهنگی خانه و مدرسه برای تحقق این امر مهم بسیار ضروری به نظر میرسد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به ویژگی های جنگ نرم و تاثیر آن در بنیان فکری و اخلاقی دانش آموزان، تاکید کرد: پدران و مادران عزیز تربیت فرزندان خود را تنها به مدرسه نسپارند بلکه با ارتباط مستقیم با مربیان آموزشی و پرورشی، در هدایت و کنترل آینده سازان کشور نقش آفرین باشند.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha