سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حاج صادق آهنگران

حوزه/ مداح اهل بیت، حال هوای ایام اربعین را به حال و هوای شب های عملیات تشبیه کرد و گفت: حال و هوای این ایام تقریبا با حال و هوای دفاع مقدس نزدیک است، البته این حال و هوا خاص تر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حاج صادق آهنگران،مداح اهل بیت، در گفتگو با رادیو اربعین گفت: حال و هوای این ایام تقریبا با حال و هوای دفاع مقدس نزدیک است، البته این حال و هوا خاص تر است.

وی متذکر شد: وجب به وجب این سفر را مدیون شهدای ۸ سال دفاع مقدس هستیم که اگر آن ها این فداکاری ها را نمی کردند هیچ کدام از ما اینجا نبودیم. راه باز شد و ما به فیض زیارتی که سال ها این شهدا بر زبانشان بود و آرزویشان بود، رسیدیم و جا دارد در قدم هایی که زیارت اربعین برمی داریم هرلحظه به یاد شهدا باشیم و برایشان دعا کنیم.

این مداح اهل بیت، حال هوای ایام اربعین را به حال و هوای شب های عملیات تشبیه کرد و گفت: وقتی که بچه ها به خط می رفتند حال و هوای خاصی داشتند، اشک ها می ریختند، دل از دنیا بریده بودند، محبت دنیا را نداشتند. خیلی ها در زمان خداحافظی با دوستانشان می دیدم که سوره می خواندند به این امید که هر کسی شهید شد دیگری را شفاعت کند.

وی افزود: روح معنوی بر رزمندگان حاکم بود و دعا و زیارت می خواندند. پیشانی بند می بستند و روی کمربندهایشان و یا لباس های بسیجی شان می نوشتند «یا زیارت یا شهادت».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha