پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روايتگري-مدرسه علمیه حضرت فاطمه محدثه (سلام الله علیها) اصفهان

حوزه/ نشست روایتگری با موضوع «نقش دفاع مقدس در پیشگیری از نقشه های دشمن»، در مدرسه علمیه حضرت فاطمه محدثه (سلام الله علیها) اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، نشست روایتگری با موضوع «نقش دفاع مقدس در پیشگیری از نقشه های دشمن»  با سخنرانی «اکبر کاظمیان» از راویان دوران دفاع مقدس، با حضور کادر، اساتید و طلاب، در مدرسه علمیه حضرت فاطمه محدثه (سلام الله علیها) اصفهان برگزار شد.

کاظمیان در این نشست ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، یکی از بزرگترین دستاورد های دفاع مقدس را بیمه شدن کشور برای همیشه دانست و اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس، عامل خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

وی، مهم ترین عامل پیروزی در دفاع مقدس را ایستادگی جوانان انقلابی کشور مطرح کرد و گفت: جوانان ما چون می دانستند راهی که می روند برگرفته از نهضت عاشوراست، در این مسیر ایستادگی کردند.

وی  با اشاره به این نکته که 42 کشور از صدام بعثی با همه امکانات حمایت کردند، گفت: 42 هزار نیروی اردنی، مصری، مراکشی و ... در لشکرهای صدام بعثی می جنگیدند. همچنین کشورهای استکباری، تجهیزات پیشرفته ای را در اختیار رژیم بعث عراق قرار داند تا بر ایران مسلط شود.

روایتگر دفاع مقدس ادامه داد:  وقتی نیروهای بعثی متوجه شدند که نمی توانند با رزمندگان ما به صورت تن به تن بجنگند، متوسل به سلاح های شیمیایی شدند که آن ها را از آلمان و دیگر کشور ها گرفته بودند و بسیاری از رزمندگان دچار مسمومیت شیمیایی شدند که بعد از آن ناچارا مجروحان شیمیایی به کشور آلمان جهت درمان اعزام می شدند.

کاظمیان، طلاب را به خواندن وصیت نامه های شهدا تشویق کرد و گفت: آن ها برای دفاع از اسلام، قرآن و ناموس رفتند و جنگیدند؛ اگر آن روز جوانان ما توانستند با 42 کشور بجنگند، امروز  کشور ما توان مقابله با 57 کشور را دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha