پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: تبیین گفتمان انقلابی دوران دفاع مقدس و بیان خاطرات آن دوران برای هدایت معنوی و دینی نسل جوان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس استان لرستان که در سالن همایش های جهاد کشاورزی برگزار شد با بیان اینکه  دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای ملت غیور ایران اسلامی است، گفت: باید از این میراث گرانبها و سرنوشت ساز بهره بگیریم و در حفظ ارزش های فرهنگ ایثار و شهادت و بازگو نمودن این فرهنگ برای نسل جوان تلاش شود.  

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دورانی پر از خاطرات معنوی برای همگان است، خاطر نشان کرد: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس باید خاطرات آن دوران را برای نسل جوان بازگو نمایند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس باید در انتقال ارزش های دفاع مقدس همت خود را بکار گیرند، اظهار داشت: تبیین گفتمان انقلابی دوران دفاع مقدس و بیان خاطرات آن دوران برای هدایت معنوی و دینی نسل جوان ضروری است.  

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با بیان اینکه باید دستگاه ها و نهادهای مختلف با برگزاری برنامه های منسجم، هدفمند و با محتوا در انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل جوان کوشا باشند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تضمین کننده سلامت و سعادت جوامع است.  

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان در پایان بیان داشت: حفظ و نگهداری ارزش های معنوی دفاع مقدس رسالتی مهم است که همه باید در حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس به نسل های بعدی انقلاب کوشا باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha