جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشن عاطفه ها

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد از برگزاری سومین مرحله جشن عاطفه‌ها در مدارس یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، محسن علیزاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری سومین مرحله جشن عاطفه‌ها در روز دهم مهر ماه، اظهار داشت:  در دو مرحله قبلی استقبال بسیار خوبی از سوی مردم یزد انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در جشن عاطفه‌های سال گذشته در یزد ۳ میلیارد تومان از سوی مردم دارالعباده جمع آوری شد گفت: مردم یزد به واسطه اعتقادات قوی مذهبی و دینی که دارند نسبت به افراد بی‌بضاعت و مستمند توجه بسیاری دارند و به همین واسطه مشارکت خوبی در برنامه‌های مختلف خیری دارند.

علیزاده تعداد مدارس استان یزد میزبان جشن عاطفه‌ها در سومین مرحله را ۱۵۰۰ مورد دانست و تصریح کرد: در تمامی شهرستان‌های استان یزد این جشن با حضور مسئولان هر شهرستان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۴۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد یزد هستند خاطر نشان کرد: این دانش آموزان لوازم التحریر را برای سال جدید تحصیلی دریافت کردند و امیدواریم بتوانیم با مشارکت خیرین و مردم یزد بتوانیم دانش آموزان دیگر را نیز مورد حمایت قرار دهیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha