جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اسماعیل پورهواشمی

حوزه/ دبیرکل شباب المقاومه این جبهه جهانی را پلی میان جوانان ارزشی و انقلابی ایران و منطقه و جهان توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام پورهواشمی شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهید سیدهادی نصرالله فرزند سید حسن نصرالله که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، پیش از قرائت پیام حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید به این همایش گفت: جبهه جهانی شباب المقاومه از جوانان بیش از 60 کشور دنیا تشکیل شده است.

وی افزود: این جبهه نورانی از جوانان جبهه مقاومت تحت لوای علمای بزرگواری همچون آیت الله اعرافی فعالیت های خود را دنبال می کند؛ مراسم تأسیس جبهه شباب المقاومه در اسفندماه سال گذشته در حوزه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد.

دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه با ذکر این مطلب که این جبهه پلی میان جوانان ارزشی و انقلابی کشورهای مختلف بوده، است، تصریح کرد: این جریان به دنبال آن بوده که خلاهایی که میان سازمان های بین المللی وجود دارد را به صورت کاملاً آتش به اختیار پر کند.

وی گفت: خوشبختانه جبهه جهانی شباب المقاومه به الگویی بسیار خوب برای سایر کشورها تبدیل شده است؛ قرار است که این جبهه جهانی در هر ماه یک هیأت تراز تمدن نوین اسلامی برگزار کند.

دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه در پایان با اشاره به برگزاری این همایش بزرگداشت یادآورشد: این جبهه هر ماه یک مرتبه مراسمی را به همراه تجلیل یکی از شخصیت های تراز جبهه مقاومت برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha