جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ آغاز سال تحصیلی جدید مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی
حجت الاسلام کاویانی

حوزه/ رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی در مراسم آغاز سال تحصیلی گفت: نظام آفرینش مبتنی بر لوازم التحریر، کلاس درس، معلم و متعلم است و همه این اقلام در نظام آفرینش نقش و کارکرد خاصی دارند و ما باید آن کارکرد را در شان و جایگاهی که داریم به شکل بهینه از خود نشان دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی کاویانی در مراسم آغاز سال تحصیلی که در حسینیه برگزار شد، اظهار داشت: نظام آفرینش مبتنی بر لوازم التحریر، کلاس درس، معلم و متعلم است و همه این اقلام در نظام آفرینش نقش و کارکرد خاصی دارند و ما باید آن کارکرد را در شان و جایگاهی که داریم به شکل بهینه از خود نشان دهیم.
وی با بیان اینکه خدای متعال معلم بر جهان هستی است؛ گفت: بایستی بستر فراگیری و تعلم و پذیرش علوم با حقیقت جان شما یکی باشد که آن زمان می توانید متعلم باشید وگرنه محفوظات ما ره به جایی نمی برد.
رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی افزود: قلمی که در نظام آفرینش با آن می نویسند این قلم به دست شما داده شده است و به تعبییر امام صادق(ع) که می فرمایند آن کسی که شغلش فراگیری است قلمش همیشه در پشت گوش اوست یعنی هر لحظه باید آماده نگارش و فراگیری باشید.
وی ادامه داد: شهداء مختلفی در جامعه ما و جامعه بین الملل با خون خود در طی ۴۰ سال نظام انقلاب اسلامی را تثبیت کردند، ما خواستگاه انقلاب اسلامی را ایران می دانیم اما در جوامع دیگر اسلامی نیز همین طور بوده است که شهادت سایر عزیزان در سرتاسر جهان ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین کاویانی ابراز داشت: شما باید ادامه دهنده راه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی باشید و این مسیر را به نهایت برسانید که این مسئولیتی سنگین است.


۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha