پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خانم حسینی واعظ

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: امروزه با توجه به گستردگی شبهات در جامعه و تبلیغات فضای مجازی، طلاب با مجهزشدن به سلاح علم و دانش، به صورت مستدل و منطقی، پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند، زیرا در غیر این صورت نه تنها کمکی به دین نمی شود، بلکه ضربه به دین نیز وارد خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم سیده نفیسه حسینی واعظ، در آغاز سال تحصیلی جدید 98-99، با حضور در مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) آزادشهر با طلاب و اساتید این مدرسه دیدار کردند.  

وی در جمع طلاب این مدرسه بیان کرد: مسیری طلبگی، مسیر بسیار مهمی است که تحصیل علم به تنهایی کافی نیست، بلکه باید در کنار آن، باید آداب و پایبندی به شئونات و ویژگی های طلبگی نیز رعایت شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم مبلّغ و مروج دین اسلام و پاسخگوی مسائل مردم در زمینه احکام و دین باشیم، باید شناخت صحیح و فهم عمیق نسبت به دین داشت باشیم.

حسینی واعظ اضافه کرد: امروزه با توجه به گستردگی شبهات در جامعه و تبلیغات فضای مجازی، طلاب با مجهزشدن به سلاح علم و دانش، به صورت مستدل و منطقی، پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند، زیرا در غیر این صورت نه تنها کمکی به دین نمی شود، بلکه ضربه به دین نیز وارد خواهند کرد.

وی ادامه داد: تبلیغ دین و اجرای احکام الهی از دیگر وظایف طلاب است، اینکه بتوانند به نحو صحیح مسائل دینی را در جامعه اجرا کنند و باعث اصلاح امور مردم شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان در پایان، اخلاص در عمل و معنویت را از ویژگی های خاص حوزه های علمیه دانست و گفت: حوزه های علمیه باید به عنوان مهمترین پایگاه علمی و معنوی در جامعه نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha