پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
457.jpg

حوزه/ عضو هیئت مدیره مرکز خدمات گفت: کارکنان مرکز خدمات باید با روحانیون معمر و طلاب مراجعه کننده به این مرکز که منتسب به مقام معظم رهبری است و با دستور و تحت اشراف رهبر حکیم انقلاب اسلامی اداره می شود به بهترین وجه ممکن برخورد کنید و تکریم مراجعین را همواره سرلوحه امورات خود بدانید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی خراسانی، عضو هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه، صبح امروز با حضور در جمع کارکنان مرکز خدمات استان ضمن عرض تسلیت ایام عزای آل الله و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با بیان این که یکی از مقدس ترین واژه ها دراسلام واژه خدمت و خادم بودن است، گفت: ما براین عنوان خادم بودن طلاب و روحانیون معزز و گرامی افتخارمی کنیم و از این جهت خداوند متعال را شاکریم.

وی افزود: درباره واژه خدمت در روایات اسلامی به سه نوع آن اشاره شده است؛ خدمت به پروردگارعالم، خدمت به نفس و خدمت به بندگان خدا.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی خراسانی ابراز داشت: خدمت به پروردگارعالم این است که درمسیر و صراط عبودیت وبندگی پروردگارعالم حرکت کنیم و از این مسیر صراط مستقیم الهی منحرف نشویم و ازحدودی که خدابرای ما تعیین کرده تحدی وتجاوزنکنیم.

وی با اشاره به یک روایتی از حضرت رضا(ع) افزود: هربارکه یک عبادتی را انجام می دهم و بعد آن عبادت یک سجده شکر را به جا می اورم درآن سجده به خدا عرضه می دارم الحمدلله که مراموفق داشت که باعبادت و بندگی درگاه او به اوخدمت کنم.

عضو هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه، نوع دیگر خدمت را خدمت به خلق خدا و بندگان خداوند دانست و تصریح کرد: کارکنان مرکز خدمات حوزه های علمیه در این نوع از خدمت هستند که جامعه هدف این مرکز که همان سربازان حضرت ولی عصر(عج) و عالمان دینی می باشند که باید قدردان این نعمت باشند و خدمتی بهتر از این که به شاگردان مکتب امام صادق(ع) خدمات رسانی کنید را از کجا می توانید پیدا کنید.  بدانید با این کار دنیا و آخرت خود را آباد می کنید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی خراسانی در پایان با اشاره به روایتی از حضرت امام زین العابدین(ع)، خاطرنشان کرد: باهمدیگردر درجات بهشت سبقت بگیرید و خود را ارتقاء ببخشید و یکی از اموراتی که می تواند موجب ارتقاء جایگاه در روز قیامت شود فردی است که در دنیابه به بهترین وجه جواب برادران دینی خودرا می دهد.

وی افزود: کارکنان مرکز خدمات باید با روحانیون معمر و طلاب مراجعه کننده به این مرکز که منتسب به مقام معظم رهبری است و با دستور و تحت اشراف رهبر حکیم انقلاب اسلامی اداره می شود، به بهترین وجه ممکن برخورد کنید و تکریم مراجعین را همواره سرلوحه امورات خود بدانید. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha