جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته

حوزه/ مدیراطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه با تأکید بر ضرورت فعالیت بیش از پیش فعالان رسانه ای در زمینه دین، گفت: مجموعه رسانه حوزه در خدمت فعالان رسانه ای است و از نظرات و طرح های فعالان استقبال می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته،عصر امروز در نشست فعالان رسانه ای حوزوی که در خبرگزاری حوزه برپا شد، با بیان این که دین اسلام دین جامع و کاملی است و پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) نیز وظایف خود را به خوبی انجام داده اند، اظهار داشت: این که امروز در مور دینی با مشکلاتی مواجه هستیم نشان می دهد، راه را صحیح طی نکرده ایم.

وی افزود: وظیفه ما این است که باید از ماهیت دین، پیام الهی و وحی معنا بسازیم و مطلبی را در امور دینی منتشر و ترویج کنیم که مخاطب تشنه آن است.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه رسالت شیعیان را نمادسازی، نشانه شناسی و معناسازی دین عنوان کرد و ادامه داد: اگر قرار است عَلم اهل بیت(ع) را پیش ببریم باید جریان سازی دینی انجام دهیم و این موضوع امروز وظیفه رسانه های دینی و حوزوی است.

وی با بیان این که ما در بحث ذخایر و میراث فرهنگی و دینی غنی هستیم، خاطرنشان کرد: این که امروز نتوانسته ایم به موفقیت های چشمگیر و قابل توجه در امور دینی و الگوسازی برای افراد به ویژه جوانان برسیم، به این دلیل است که در بحث رسانه ها خوب ورود نکرده ایم و می لنگیم.

حجت الاسلام والمسلمین برته در پایان با تأکید بر ضرورت فعالیت بیش از پیش فعالان رسانه ای در زمینه دین، افزود: خبرگزاری حوزه در خدمت فعالان رسانه ای است و از نظرات و طرح های فعالان استقبال می کند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین کاوه IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
    0 0
    سلام و خدا قوت ضمن تشکر از انعکاس سریع خبر جلسه، امیدوارم به گزیده ای از سایر مباحث طرح شده در جلسه نیز به صورت جداگانه پرداخته شود. با تشکر
  • سلام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    0 0
    بنظرم از تمام فعالان رسانه باید استفاده کرد انتخاب به صورت گزینشی کار درستی نیست چه اشکالی داره خود خبر گذاری پیش قدم بشه و تک تک افراد رو شناسایی و دعوت کنه تشکر