جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خالد قدومی

حوزه/ خالد قدومی با بیان این که موجودیت رژیم صهیونیستی مبنای حقوقی و دینی ندارد، گفت: با وجود ظلم های این رژیم جعلی بعضی از کشور های منطقه و عربی در حال عادی سازی روابط خود با این رژیم هستند و این اقدامی بر علیه مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در ایران، در سومین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره که ظهر امروز در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن بیان اقدامات ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی، گفت: از اقدامات ضد حقوق بشری و انسانی رژیم صهیونیستی نگهداری کودکان در شرایط سخت، ضرب و شتم، استفاده بیش از حد در طول مدت بازداشت و بدون اتهام و عدم اجازه وکیل و خانواده فلسطینی ها و بخصوص کودکان فلسطینی، عدم اجازه برای درمان و عدم وجود شرایط بهداشتی و موارد که خلاف ماده ۳۷حقوق بین المللی در مورد کودکان است.

قدومی در مورد بازداشت غیر قانونی کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی گفت: بازداشت افراد نابالغ فلسطینی توسط سربازان رژیم صهیونیستی بسیار است و این در رسانه ها بین المللی دیده نمی شود که یورش های شبانه و تخریب منزل کودکان فلسطینی و همچنین ربودن آن ها و انتقال به مکان های نامعلوم همه برای وحشت کودکان فلسطینی است.

وی در مورد سکوت رسانه های مدعی حقوق بشری افزود: سکوت مرگبار رسانه های استکبار و مدعی حقوق بشری و نهاد های بین المللی را در حق کودکان فلسطینی را مشاهده می کنیم و این را در به شهادت رساندن محمد الدوره بی دفاع را کاملا مشاهده می کنیم.

نماینده جنبش حماس در ایران در مورد ارتباطات پنهان و عادی سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی توضیح داد: با وجود ظلم های این رژیم جعلی بعضی از کشور های منطقه و عربی در حال عادی سازی روابط خود با این رژیم هستند و اقدامی علیه مردم مظلوم فلسطین است.

وی ادامه داد: پروژه عادی سازی یک توطئه صهیونیستی است، چرا که رژیم صهیونیستی دارای موجودیت جعلی است و ریشه ی فرهنگی و دینی ندارد.

نماینده جنبش حماس در ایران در خصوص اقدامات جنایکارانه رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین و گزارشات سازمان های حقوق بشری، اظهار داشت: سازمان های بین المللی که در راس آن سازمان یونیسف و ضد شکنجه سازمان ملل است که با تهیه گزارش هایی در خصوص جنایت های این رژیم بر کودکان فلسطینی تاکید دارند که اقدامات این رژیم در زمره اقدامات ضد انسانی است.

وی ادامه داد: طبق این گزارشات شمار تعداد بازداشت شدگان کودکان نابالغ فلسطینی در بند زندان های رژیم صهیونیستی تا پایان ماه اوت ۲۰۱۹ غالب بر ۱۸۷ نفر رسید.

وی افزود: این درحالی هست هیچ اقدام موثری از سمت سازمان ملل در خصوص متوقف کردن جنایت های این رژیم صورت نگرفته است.

قدومی در پایان نابودی رژیم صهیونیستی را وعده ای صادق خواند و گفت: طبق گفته قرآن کریم و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری این رژیم کودک کش رفتنی است و این وعده الهی است.

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha