جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان

حوزه/ عضو هیئت مدیره مرکز خدمات با اشاره به اینکه ارزش کار اخلاقی به این است که برای خدا انجام شود، گفت: کار خوب کاری است که برای خدا انجام شود و صبغه الهی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان امروز در سی و چهارمین همایش مدیران مرکز خدمات که در قم برگزار شد،‌با اشاره به اینکه ارزش کار اخلاقی به این است که برای خدا انجام شود، گفت: کار خوب کاری است که برای خدا انجام شود و صبغه الهی داشته باشد.

وی بیان کرد: در دنیا گروه‌ها و سازمان‌های مختلفی مسئولیت خدمت‌رسانی به جامعه را به عهده‌دارند و دلایل کارهای آنها ممکن است عواطف انسانی یا دغدغه‌های سیاسی باشد اما کاری که مرکز خدمات انجام می‌دهد با آنها تفاوت دارد.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: تفاوت مرکز خدمات با این سازمان‌ها در این است که کارهای مرکز خدمات برای خدا انجام می‌شود و سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) حمایت می‌شوند و رضایت ولی امر، مدّ نظر است.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که در مسیر خدمت رسانی به سربازان حضرت ولی عصر(عج) قرار گرفته‌ایم و فعالیت‌های ما برای قرب الی الله انجام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان گفت: شما در مرکز خدمات با حمایت از یک طلبه باعث می‌شوید استعدادهای او کشف شود تا در آینده بتواند به جامعه خدمات رسانی کند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha