پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دبیرجامعه روحانیت شیراز

حوزه/ تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) شیراز گفت: فلسفه وجودی نیروهای حراست ادارات مچ گیری، نیست و باید درصدد اصلاح دیگران باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، عصر امروز  در دیدار مسئولان حراست های استان کهگیلویه و بویر احمد که در مسجد حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای پیروزی انقلاب ۱۵ سال به طول انجامید، اظهار داشت: اگر چه پایه آن به پیش از این ها برمی گردد، اما این ۱۵ سال اصل آن بود.

وی با بیان اینکه عدم حضور تمام مردم و نبود اتحاد از جمله مواردی بوده که مانع پیروزی انتقلاب اسلامی در سال های نخست شده است، افزود: در سال ۵۷ اتحاد، یگانگی و همراهی اقشار مردم بود که نتیجه آن پیروزی انقلاب اسلامی شد، چراکه همه در آن زمان پذیرفته بودند که باید با یگدیگر باشند و دست در دست یکدیگر دهند تا به پیروزی برسند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز، اتحاد و یگانگی در بین مردم را نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین آن را موجب حفظ نظام دانست و تاکید کرد: با توجه به اینکه همه قدرت ها از شاه حمایت می کردند و همه امکانات نیز در اختیار آنان بود، اما اتحاد مردم موجب پیروزی بر آنان شد.

وی در ادامه اضافه کرد: دشمن با پیروزی انقلاب اسلامی فهمید که قافیه را باخته است، از این رو برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی از هر نقشه ای استفاده می کرد که مهمترین نقشه آن از بین بردن وحدت و دسته دسته کردن مردم بود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری عنوان کرد: فلسفه وجودی نیروهای حراست ادارات مچ گیری نیست و باید درصدد اصلاح دیگران باشند.

وی ادامه داد: این که خداوند در یک سوره از قرآن کریم به انسان ها، ده ها بار تذکر می دهد به این معنا است که انسان فراموش کار است، از این رو باید یکدیگر را به کار خیر دعوت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha