پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت مرحوم حاج شیخ هادی فقهی در دارالقرآن علامه طباطبایی

حوزه/ مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین مرحوم فقهی از شاگردان مرحوم علامه طباطبایی عصر پنجشنبه با حضور آیت الله مصباح یزدی و آیت الله استادی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه آیین بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین  شیخ هادی فقهی  با حضور علما، فضلا، اندیشمندان و شیفتگان مکتب نورانی قرآن و عترت در بیت علامه طباطبایی برگزار شد.

آیت‌الله مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی امام خمینی(ره)،آیت‌الله استادی عضو شورای عالی حوزه علمیه،آیت‌الله مسعودی خمینی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه،طلاب و روحانیون و اساتید حوزه در این مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین تحریری عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی،در این مراسم با اشاره به یکی از آیات قرآن به تشریح ویژگی های سالکان راه حق پرداخت؛ در ادامه آیت الله استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه در این مراسم با بیان اینکه علامه طباطبایی تحول عمیقی در حوزه علمیه ایجاد کرد،ادامه داد:این عالم دینی تفسیر را با قدرت وارد حوزه علمیه کرد و علاقه مند به اهل بیت(ع) بود و در همه امور به معصومین توسل داشت.

گفتنی است، مرحوم  فقهی از شاگردان علامه عظیم الشان حضرت آیت‌الله طباطبائی و مترجم کتاب سنن النبی(ص) بود، در طول حیات با برکت خود در ساحت خدمت ‌به مکتب اهل بیت علیهم السلام پرونده ای پرافتخار از خود به یادگار گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha