جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان کرمان درخصوص حذف نام شهید از معابر گفت بهانه‌های کودکانه‌ی ناشی از فشار دشمنانِ قسم خورده‎ی ایران اسلامی با مشت محکم مردم روبرو خواهد شد. و به طور قطع سیلی سخت ملت به خط زنندگان نام شهدا نواخته می‌شود.

معصومه جوکار معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، ضمن محکوم کردن حذف نام شهدا از بعضی از معابر عمومی، گفت: حذف کلمه «شهید» بی اعتبار کردن ملتی است که برای حفظ عزت و استقلال کشورش حماسه‌های بی نظیری آفرید.

وی با نسبت دادن این چنین حرکت‌هایی به دسیسه‌های دشمنان دین و نظام، افزود: در واقع بهانه‌های کودکانه‌ی ناشی از فشار دشمنانِ قسم خورده‎ی این ملت برای حذف نام شهدا، طرح بلند مدتی است به منظور شکست ملتی که سالیان دراز خار چشم استعمارگران و مستکبرین عالم بوده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهرانِ استان با بیان جایگاه شهدا در تعالی این مرز و بوم، خاطرنشان کرد: توجه به نام، یاد و راه شهدا قطعا بسترساز آبادی و پیشرفت همه جانبه کشور است.

وی ادامه داد: به طور قطع به واسطه‌ی خون پاکِ ریخته شده‎ی شهدا، نام ایشان پرچم و نماد آزادگی است و آبرو و شرف ما وابسته‌ به آن است.

جوکار در پایان تصریح کرد: کسانی که بخواهند با سرسپردگی و تبعیت از دشمنان، پرچم شهدا را از کوچه ها و خیابان‎ها بردارند سیلی سختی خواهند خورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha