جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/  حجت الاسلام و المسلمین قریشی به اهمیت حفظ روحیه معنوی و اخلاص در میان نیروهای مسلح و بویژه یگان‌های پلیس اشاره کرد و گفت : پلیس در کشور ما در عرصه‌های مختلف با مردم مواجه است و لازم است با تقویت روحیه معنوی و تقوا در تصمیم گیری‌ها و اجرای عدالت در جامعه نقش خود را بخوبی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی و انتظامی استان ضمن گرامیداشت هفته ناجا به ارزش و جایگاه والای حفظ امنیت در کشور اشاره کرده و اظهار داشت: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مدیون جان فشانی نیروهای نظامی و انتظامی است و ما قدردان تلاش‌های نیروهای مسلح در کشور عزیزمان هستیم.

وی افزود: پلیس جمهوری اسلامی ایران در خدمت خدا و قرآن و تأمین کننده امنیت جامعه اسلامی است و این کار طبق صریح آیات و تصریح روایات  عبادت بزرگی است فلذا نیروهای پلیس و مسلح کشور باید قدر و جایگاه والای کار خود را بدانند و قدردان کار خود باشند.

امام جمعه ارومیه در ادامه سخنان خود خدمت به مردم را توفیق بزرگی از جانب خداوند متعال خوانده و تأکید کرد : توفیق خدمت به مردم و حفظ امنیت و آسایش در کشور توفیق بسیار بزرگی است که خداوند متعال نصیب نیروهای پلیس کرده است فلذا همه نیروهای مخلص در یگان های ناجا شکرگزار این نعمت الهی بوده و در انجام وظایف خود بخوبی عمل کنند.

وی به اهمیت حفظ روحیه معنوی و اخلاص در میان نیروهای مسلح و بویژه یگان های پلیس اشاره کرد و گفت: پلیس در کشور ما در عرصه‌های مختلف با مردم مواجه است و لازم است با تقویت روحیه معنوی و  تقوا در تصمیم گیری‌ها و اجرای عدالت در جامعه نقش خود را بخوبی ایفا کنند.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha