سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
هادی کریمی اصل

حوزه/سرپرست بهزیستی استان قم گفت: با توجه به حساسیت‌ها و نگاه ویژه‌ای که به قم وجود دارد به دنبال تعامل سازنده و عملی با حوزه‌های علمیه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه   هادی کریمی اصل  در حاشیه دیدار وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی استان قم با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور طی سخنانی با اشاره به این‌که شهر قم جایگاه ویژه‌ای در کشور و جهان اسلام دارد، اظهار داشت: اقدامات خوبی در سازمان بهزیستی برای رفاه حال مددجویان استان شده است که باید این برنامه‌ها و اقدامات تداوم یابد.

وی با بیان این‌که برنامه‌ریزی‌های گسترده برای افزایش کیفیت خدمات مختلف این سازمان در قم صورت گرفته است، ابراز داشت: قم به‌عنوان الگوی یک شهر ایرانی و اسلامی باید همواره موردتوجه قرار بگیرد تا بتوانیم با در تمامی زمینه‌ها نیازهای مددجویان را برطرف کنیم.

کریمی به اهمیت شهر قم اشاره کرد و گفت: با توجه به حساسیت‌ها و نگاه ویژه‌ای که به قم وجود دارد به دنبال تعامل سازنده و عملی با حوزه‌های علمیه هستیم.

وی به امضای تفاهم‌نامه با حوزه‌های علمیه اشاره کرد و ادامه داد: انشاء الله امضای این تفاهم‌نامه موجب تعمیق روابط و بهره‌مندی از تجربیات حوزویان در مسائل مختلف خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha