جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
السيد أبو الفضل الطباطبائي الأشكذري

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی گفت: سیاست فشار حداکثری علیه مردم ایران اثر نکرد و این پیروزی به خاطر دست آوردهای محور مقاومت است که ترامپ برای ملاقات به رئیس‌جمهور ایران، التماس کرد و نتوانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در سخنانی با اشاره به وقایع ماه صفر، ابراز داشت: نهم صفر روز شهادت صحابی بزرگ عمار یاسر است، کسی نافذ البصیره بود و مقابل شبهات از اسلام دفاع می کرد. ایشان با عزم راسخ و ایمان والایی که داشت در رکاب پیامبر اکرم و بعد از آن در خدمت امیرالمومنین از اسلام دفاع کرد و به شهادت رسید.

وی ادامه داد: ما در دوره خودمان شاهد بودیم بسیاری از افراد و مجاهدین همانند عمار بن یاسر از محور مقاومت دفاع کردند که از جمله آنها فرمانده قهرمان شهید همدانی بود که چند سال پیش در حلب به شهادت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع پاسداران، ابراز داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند سیاست فشار حداکثری علیه مردم ایران اثر نکرد و این پیروزی به خاطر دست آوردهای محور مقاومت است که ترامپ برای ملاقات به رئیس‌جمهور ایران، التماس کرد و نتوانست.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه با اشاره به دروغگویی ترامپ که گفته بود ما داعش را نابود کردیم، گفت: آمریکا هزینه های زیادی را در حمایت از داعش انجام داد و این فرزندان سوریه، عراق و ایران بودند که داعش را نابود کردند.

وی ادامه داد: ما امروز در جایگاهی هستیم که استکبار جهانی مقابل محور مقاومت خاضع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha