پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شعار و رنگ اربعین سال ۹۸

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: طبق اخبار رسیده سازمان منافقین خلق، نیروهای آموزش دیده  خود را برای برهم زدن صفوف عزاداران حسینی در ایام اربعین با برنامه ریزی روانه مسیرهای پیاده روی اربعین خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی صبح امروز در جمع طلاب کردستانی عازم راهپیمایی اربعین حسینی اظهار داشت: شرکت در این راهپیمایی برای همه شما نعمت و فرصتی معنوی است که باید قدردان آن باشیم.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: قدم گذاشتن در این راه، همان تجدید بیعت با آرمان های امام حسین (ع) و خاندان رسول الله است، لذا باید قدر لحظه لحظه این فرصت ها را بدانیم و بهترین و بیشترین بهره های معنوی را در این سفر ببریم.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در این روزها برخی از کشورهای معاند اسلام و متحجر عربی به دنبال کم رنگ کردن بزرگ اجتماع انسانی، یعنی اربعین حسینی هستند، گفت: در روزهای اخیر همه به عینه شاهد تلاش های مذبوحانه این کشورها برای حاشیه سازی علیه اربعین حسینی بودیم که به حمد خداوند متعال این توطئه همان دیگر توطئه های دشمنان اسلام خنثی و بی اثر خواهد شد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه در این روزها موارد امنیتی به زوار حسینی اعلام می شود، گفت: برخی از سازمان ها و نهادهای دولتی و کشوری که از حساسیت اربعین امسال به خوبی آگاه هستند، مواردی را به زائرین گوشزد می کنند که بنده نیز این موارد را خدمت شما زوار محترم اربعین حسینی عرض می کنم.

دریایی به برخی از این موارد اشاره کرد و اظهار داشت: طبق اخبار رسیده سازمان منافقین خلق، نیروهای آموزش دیده  خود را برای برهم زدن صفوف عزاداران حسینی در ایام اربعین با برنامه ریزی روانه مسیرهای پیاده روی اربعین خواهد کرد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: نیروهای منافقین به دو زبان عربی عراقی و فارسی مسلط هستند، لذا زائران ایرانی را با زبان عربی مورد هتکاکی و بی حرمتی قرار می دهند تا در نهایت منجر به درگیری و به هم ریختن مراسم گردد که باید همه مراقب این توطئه منافقین باشیم.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: همچنین نیروهای منافقین در مسیر حرکت زوار حسینی با زائران عرب زبان و مسئولین موکب ها با زبان فارسی درگیر شده و جنجال راه می اندازند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: این فتنه را فقط با هوشیاری و آگاه سازی می توان خنثی کرد، لذا از همه شما درخواست داریم که این فتنه ها را به دیگر زوار اربعین حسینی اطلاع دهید.

دریایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای عراق، گفت: خبرگزاری عراقی «براثا» گزارش داد که به یک گزارش اطلاعاتی دست یافته است که نشان می‌دهد، تظاهرات اخیر در شهرهای مختلف عراق، سازمان یافته است و تحت حمایت سفارت ‌خانه‌های آمریکا، انگلیس و هلند، رهبران پیشین و جدید حزب منحله بعث عراق و گروهی از سلبریتی‌های عراقی هدایت می‌شود.

مسول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: لذا همه باید مواظب توطئه دشمنان قسم خورده باشیم و صفوف اتحاد خود را مستحکم نمایید و در صورت مشاهده موارد بالا سریعا موضوع را اطلاع رسانی کنیم تا توطئه های شبکه های ضداسلام و اهل بیت علیهم السلام خنثی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha