جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم پرهزینه شام گروه ضداسلامی طرفداران ترامپ در فلوریدا   

  حوزه/ یک گروه از طرفداران دونالد ترامپ در آمریکا که به فعالیت های ضداسلامی معروف شده اند، قصد دارند یک شام پرهزینه به منظور تبلیغات در مجتمع تفریحی ساحلی در فلوریدا برگزار کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از پالم بیچ پست، یک گروه اسلام هراس در فلوریدای آمریکا که نام خودش را «بزرگترین سازمان امنیت ملی» گذاشته است و توسط سازمان مبارزه با افتراء و مرکز قانون فقر جنوبی به عنوان یک تشکیلات «نفرت محور» شناخته شده است، قصد دارد رویدادی علیه مسلمانان برگزار کند.

این گروه افراطی ضدمسلمانی که اعضای زیادی از طرفداران ترامپ را در آمریکا به خودش جلب کرده است، نشست سرمایه گذاری سالانه خود را در مجتمع تفریحی ساحلی مارولاگو در پالم بیچ فلوریدا که یک باشگاه خصوصی دونالد ترامپ می باشد، برگزار می کند.

 میشل مالکین، وبلاگ نویس اسلام ستیز ، نویسنده و مفسر سیاسی راست افراطی  قرار است سخنران اصلی این جشن باشد.  بلیط این رویداد نزدیک به 1500 دلار می باشد.

این گروه در سال 2007 راه اندازی شده و معلوم نیست چه کسانی سرمایه گذاران آن هستند. این سازمان به سبب ترویج اسلام هراسی، به هدف ممنوع سازی قانون شریعت در آمریکا بدنام شده است.

 بریگیت گابریل ، مسیحی افراطی لبنانی-آمریکایی که این گروه را تأسیس کرده است ، از این سازمان برای لابی علیه مسلمانان در ایالات متحده استفاده کرده و فعالیت هایش در راستای انتقاد از جمعیت زیاد مسلمانان، سرو غذای حلال در مدارس و  عدم تحمل مهاجران و پناهندگان بوده است.

گابریل طی سخنرانی در سال 2007 گفت: یک مسلمان متعهد نمی تواند یک شهروند وفادار به ایالات متحده آمریکا باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha