چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شورای اقامه نماز استان همدان

حوزه/ در جلسه شورای اقامه نماز استان همدان بر ضرورت حمایت از ائمه جماعات مدارس تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام آیت شاکری کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان، ظهر امروز در شورای اقامه نماز استان همدان با بیان این که همه دستگاه ها موظف هستند گزارش های خود را در سامانه سجاد ثبت کنند، اظهار داشت: صرفه جویی اقتصادی، دسترسی آسان و ماندگاری اطلاعات از مزیت های این سامانه می باشد.

وی افزود: اجلاسیه نماز امسال برگرفته از پیام رهبر معظم انقلاب و با عنوان نماز و مدرسه می باشد و حول محور اهمیت اقامه نماز و توجه به نماز در مدارس برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شاکری به حضور ائمه جمعه به صورت هفتگی در مدارس اشاره کرد و گفت: از جمله اقداماتی که در زمینه نماز و مدرسه انجام شده است باید به برگزاری نشست های تخصصی نماز خصوصا در زمینه کودکان و راه های ترویج آن اشاره کرد.

در ادامه این جلسه نیز حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی، معاون تهذیب حوزه علمیه همدان نیز با تاکید بر لزوم حمایت از ائمه جماعت در مدارس یادآور شد: دوستان طلاب ما عاشق کار با نوجوان می باشند و توانایی بالایی نیز در این زمینه دارند اما نباید از این نکته غافل شویم که مسئولان باید حامی این عزیزان باشند.

وی در پایان تاکید شد: تمایل به حضور در مسجدی که اکثریت آن را جوانان تشکیل می دهد بسیار بیشتر است تا مسجد و جمعی که افراد حاضر در آن میانگین سنی آنها بالای ۵۰ است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha