جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسن روحانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی درگذشت حاجیه خانم لطفی پور جهرمی، مادر سه شهید و دو جانباز دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم لطفی‌پور جهرمی، مادر بزرگوار سه شهید والامقام محمدباقر، محمدحسن و محمدکاظم و دو جانباز سرفراز دوران دفاع مقدس محمدحسین و محمدصادق شبیری، از خداوند متعال برای آن مادر فداکار علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است؛

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم لطفی‌پور جهرمی، مادر بزرگوار سه شهید والامقام محمدباقر، محمدحسن و محمدکاظم و دو جانباز سرفراز دوران دفاع مقدس محمدحسین و محمدصادق شبیری، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این مادر فداکار که با ارادت خالصانه و پیروی از خاندان رسالت(ع)، فرزندان عزیز خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد، الگویی ماندگار در دفتر زرین مشتاقان مکتب عاشورا و ارادتمندان زینب کبری(س) به یادگار گذاشت.

اینجانب با عرض تسلیت مصیبت وارده به مردم شهیدپرور جهرم به ویژه خانواده محترم آن مرحومه، از خداوند متعال برای آن مادر فداکار علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha