جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع بزرگ دختران و بانوان تهران در حمایت از عفاف و حجاب

حوزه/ همایش «دختران اربعینی» با محوریت اولین زائران اربعین، سوگواری در شهادت سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام و پذیرایی توسط موکب داران نوجوان در حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها ویژه دختران 12 تا 16 سال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه همایش «دختران اربعینی» ویژه دختران نوجوان ۱۲ تا ۱۶ سال در شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.
این همایش با محوریت اولین زائران اربعین، سوگواری برای سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام و پذیرایی توسط موکب داران نوجوان برگزار خواهد شد.
نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این همایش تا روز چهارشنبه می‌توانند از ساعت ۱۱تا ۱۹ به رواق نوجوان مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۳۷۱۷۵۵۳۸ و ۳۷۱۷۵۴۴۳ تماس بگیرند.
 ۱۷ مهرماه آخرین مهلت ثبت‌نام در این همایش بوده و این همایش همزمان با ۱۸ مهرماه از ساعت ۱۶:۳۰ در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار خواهد شد.
در قالب این همایش حرکت جابر به عنوان اولین زائر اربعین توسط دختران نوجوان به صورت نمادین در معرض نمایش گذاشته می‌شود و در قالب این نمایش ارتباط حرکت جابر به عنوان اولین زائر اربعین با زیارت اربعین امروز برای نوجوانان و بانوان حاضر در جلسه تبیین می‌شود.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha