جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اربعین

حوزه/ خادمیاران رضوی در قالب پویش های امدادرسانی و خدماتی خود را برای خدمت رسانی کریمانه به زائران اربعین امام حسین(ع) آماده می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، طبق گزارشات رسیده از سراسر کشور، خادمیاران رضوی با مشارکت سایر محبین اهل بیت(ع) ضمن تشکیل پویش های جمع آوری اقلام ضروری برای زائران و مواکب حسینی، راه اندازی مواکب پذیرایی از زائران عبوری و همچنین با اعزام اکیپ های پزشکی و امدادی به کشور عراق خود را برای خدمت رسانی گسترده به زائران مراسم بین المللی اربعین در مرزها و سرزمین عراق آماده می کنند.

بنابراین گزارش، دبیرخانه رسانه ای خادمیاران رضوی نیز با تشکیل کارگروه رسانه ای اربعین حسینی، آماده همکاری با اصحاب رسانه ای کشور برای بازتاب گسترده این مراسم باشکوه است.

علاقه مندان به همکاری تخصصی و افتخاری با این دبیرخانه می توانند در ساعات اداری با شماره تماس ۰۵۱۳۲۰۰۳۶۶۱ ارتباط برقرار کنند.

شایان ذکر است؛ نخستین تجربه خدمت در گستره بین المللی و خدمت رسانی گسترده خادمیاران امام رضا(ع) به زائران اربعین حسینی امسال پر شور و با گام های خالصانه انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جعفر تارین IQ ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
    0 0
    سلام خادم یار هستم ۳۰ سال سابقه فعالیت رسانه ای دارم اکنون در مسیر کربلا پیاده روی می کنم ابزار همراه من دوربین کانون دوربین تصویر برداری دیجیتال عکس وفیلم تهیه کردم ودر حال فعالیت هستم شیوه ارسال را بفرمایید
  • زهرا ایران دوست IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 0
    وقتش دارم همسر جانباز ایکه فوت کرده تنها می خوام خدمت کن لطفا رهنمایی کنید