سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در سوریه با شیخ جبری

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه با شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان دیدار کرد و در خصوص امور اسلامی و ضرورت وحدت برای مقابله با چالش ها گفتگو کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه به همراه یک هیئت علمایی از دفتر ولی فقیه با شیخ عبد الله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان دیدار کرد و در خصوص امور اسلامی و ضرورت وحدت برای مقابله با چالش ها گفتگو کردند.

نماینده ولی فقیه در سوریه در سخنان خود تاکید کرد: پیروزی محور مقاومت در تمامی میدان ها، پیروزی حق، خیر و تمامی بشریت و شکست طرح های آمریکایی صهیونیستی است که به دنبال هدف قرار دادن امت و غارت ثروت آن تلاش می کند.

رهبری جمهوری اسلامی ایران و ملت آن الگوی بزرگی در مقابله با استکبار جهانی ارائه دادند

حاضران در این دیدار بر اهمیت پایداری حماسی رهبر معظم انقلاب در برابر دولت آمریکا و فشار ها و تحریم ها تاکید کردند و گفتند: رهبری جمهوری اسلامی ایران و ملت آن الگوی بزرگی در مقابله با استکبار جهانی ارائه دادند و این استکبار به اندازه سر انگشت نتوانسته بر راه انقلاب و اسلام تأثیر بگذارد، لذا این مسئله امید بزرگی برای پیروزی حتمی می دهد.

آینده با آزادی فلسطین از لوث وجود دشمن صهیونیستی همراه خواهد بود

علمای حاضر در این نشست افزودند: به اذن خداوند متعال آینده با آزادی فلسطین از لوث وجود دشمن صهیونیستی همراه خواهد بود و بدین ترتیب پیروزی حقیقی بر دشمن خداوند و تمامی بشریت حاصل خواهد شد.

دو طرف در بخش دیگر دیدار اشاره کردند: پیروزی های ارتش سوریه و هم پیمانان آن در تمامی میادین، مؤکد این است که محور مقاومت پی در پی پیروزی کسب می کند و این محور حتماً گروهک های تروریستی و تکفیری و حامیان آن را شکست خواهد داد و وعده پیروزی به خواست خداوند نزدیک است.

شیخ جبری برای تقدیر از تلاش ها و موضع های وحدتگرایانه حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی به ایشان لوح تقدیر اعطا کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha