پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شریفی نیاز، معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم

حوزه/ حجت‌الاسلام شرفی‌نیا گفت: دوره‌هایی برای توانمندسازی استادیاران و مربیان برنامه‌ریزی شده که پایان آبان‌ماه امسال برای خواهران و ابتدای آذرماه برای برادران به مدت دو روز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شرفی‌نیا پیش از ظهر امروز در دیدار دست‌اندرکاران طرح شجره طیبه صالحین استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های طرح صالحین پرداخت.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه علی بن ابیطالب علیه‌السلام استان قم اظهار کرد: با توجه به پویایی شبکه صالحین در کشور نیاز بود تغییراتی در سطح استادیاران و مربیان انجام شود تا فعالیت‌ها گسترده‌تر گردد.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به طرح صالحین دارند و استفاده از مربیان و استادان جوان و دارای نیروی جوانی را ضروری می‌دانند، افزود: در همین راستا استادان ۱۶ استان تغییر کردند و در استان قم نیز حوزه‌هایی که مربی نداشتند، مربی برای آنها تعریف شد و در برخی حوزه‌ها نیز تغییر مربی داشتیم.

حجت‌الاسلام شرفی‌نیا ادامه داد: دوره‌هایی نیز برای توانمندسازی استادیاران و مربیان برنامه‌ریزی شده که پایان آبان‌ماه امسال برای خواهران و ابتدای آذرماه برای برادران به مدت دو روز برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم بتوانیم با توانمندسازی استادیاران و مربیان، نیروهای جوان انقلابی و در تراز انقلاب تربیت و به جامعه تزریق کنیم.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا اهوازی GB ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    با سلام محل اموزش مربیان بسیج یا ادرس ایمیل شان چیست متشکرم