جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رسول عبداللهی

حوزه/ مجموعه حوزه علمیه خواهران و جامعه الزهرا(س) بیش از ۱۵۰ هزار فارغ التحصیل و ۸۰ هزار طلبه دارد و در کنار آن دارای گروه های علمی، انجمن های علمی و گروه های علمی اساتید می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی در دیدار اعضای شواری سیاست گذاری حوزه علمیه خواهران با حضرت آیت الله نوری همدانی در قم گفت: از سال ۹۱ شورای سیاست گذاری با تدبیر مقام معظم رهبری شکل گرفت. الان هم دور دوم شورای شروع شده است.

مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری حوزه خواهران افزود: این شورا دارای کمیسیون های متعددی  است که ازجمله آن قانون گذاری درموضوعات پژوهش  است و  از دیگر مسئولیت های آن، نظارت بر برنامه های و قوانین می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی بیان کرد: مجموعه حوزه علمیه خواهران و جامعه الزهرا(س) بیش از ۱۵۰ هزار فارغ التحصیل و ۸۰ هزار طلبه  دارد و در کنار آن دارای گروه های علمی، انجمن های علمی و گروه های علمی اساتید می باشند.

خانم علاسوند، از اعضای شورای سیاست گذاری نیز گفت: هدف از راه اندازی حوزه علمیه خواهران رسیدن به قله های علمی و ... بوده است.

وی بیان کرد: این حوزه توانسته طلبه های بسیار خوبی برای تبلیغ و ترویج تربیت کند. هم اکنون شاهد رشد علمی خوب این حوزه ها می باشیم.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha