جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست طلاب

حوزه/ مدیر و معاونان حوزه علمیه استان کرمان در دومین نشست خود، با حضور در جمع طلاب مدرسه علمیه صالحیه، به مشکلات و گلایه‌های آنها رسیدگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، اعضای شورای معاونان حوزه علمیه استان کرمان، صبح امروز با حضور در مدرسه علمیه صالحیه، پای صحبت‌های طلاب این مدرسه نشستند.

در ابتدای این جلسه که با هدف رسیدگی به مشکلات طلاب مدرسه تشکیل شد. حجت الاسلام عباس رضایی، مسئول مدرسه علمیه صالحیه کرمان به ارائه توضیحاتی درخصوص مدرسه پرداخت و گفت: مدرسه صالحیه از قدیم در حکم پیشانی حوزه کرمان بوده است چراکه نه تنها در نگاه و اذهان مردم، این مدرسه به عنوان حوزه علمیه کرمان قلمداد شده است بلکه از دیرباز علمای سلفی همچون آیت الله صالحی کرمانی، آیت الله حقیقی، حجت الاسلام والمسلمین نیشابوری و ... اهتمام ویژه ای به این مدرسه داشته اند.

وی با اشاره به توجه ویژه این مدرسه در گزینش کیفی طلاب ادامه داد: در حال حاضر این مدرسه تعداد ۵۴ طلبه در دو نظام آموزشی دارد، طلاب پایه های ۱ تا ۴ در نظام جدید و طلاب پایه ۶ در نظام جاری مشغول به تحصیل هستند و به دلیل حساسیت ویژه مدرسه در پذیرش کیفی، طلاب پذیرشی سال جاری نیز ۹ نفر می‌باشد.

مسئول مدرسه علمیه صالحیه با اشاره به مراحل پایانی ساخت ساختمان جدید مدرسه، افزود: اگرچه در روند تکمیل ساختمان جدید مدرسه با مشکلات زیادی روبرو شده، اما در صددیم تا در سال جاری و به زودی نسبت به انتقال مدرسه به ساختمان جدید اقدام کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین حسین اللهوردی، مدیر حوزه علمیه استان هم در این نشست گفت: هدف از حضور کادر حوزه استان در بین طلاب مدرسه صالحیه، حل مشکلات طلاب است و به طور قطع هر گونه گلایه و انتقادی از سوی حاضرین با جان و دل پذیرفته خواهد شد.

در ادامه طلاب مدرسه علمیه صالحیه به بیان سوالات و مشکلات خود پرداخته و مدیر و معاونین حوزه علمیه کرمان به آنها پاسخ دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha