جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: قدرت اسلام منبعث از قدرت لایزال الهی است و فوق همه قدرت هاست و اقتدار ایران اسلامی از صلابت نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء، با حضور در پادگان آموزشی شهید رجایی مرزبانی نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا، در دیداری صمیمانه با فراگیران این پادگان گفت: امروز همه شما لشکر قرآن، اسلام، رسول الله(ص) و سید الشهدا (ع) می باشید و عظمت و قدرت شما به واسطه اتکا به عظمت دین اسلام می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه بسیار مهم کشور در حفظ ثبات منطقه و جهان افزود: اگر امروز می بینید چشم دنیا به حرکات جمهوری اسلامی و سخنان مسؤولین نظام است، به واسطه قدرتی است که نیروهای مسلح ما در مرزهای کشور و سطح جهان به نمایش می گذارند.

وی گفت: با تبیین دستاوردهای عظیم عمر چهل ساله انقلاب اسلامی تاکید کرد: دستاوردهای عظیم نظام در ابعاد مختلف فرهنگی، علمی، نظامی و... با هیچ دوره ای از تاریخ این کشور قابل قیاس نیست و باید همگان تلاش کنیم در چهل ساله دوم انقلاب عظمت های نهفته نظام و استعداد های بالقوه دانشمندان جوان کشور در دنیا آشکار گردد.

آیت الله مصطفی علماء در پایان با بیان حدیث گهربار نبی مکرم اسلام(ص) که فرمودند: در قیامت هیچکس قدم ا قدم برنمی دارد مگر اینکه در مورد جوانی اش از وی سوال می گردد. ؛ گفت: باید قدر و منزلت دوران طلایی جوانی را بیش از پیش بدانید، زیرا جوانی موهبت بی تکرار خداوند به انسان ها می باشد.

گفتنی است، قبل از سخنان آیت الله علماء سرهنگ چقازردی فرمانده پادگان، آموزشی شهید رجایی؛ طی سخنانی به ارایه گزارش از وضعیت پرسنل  و فراگیران و روحیه انقلابی آن ها پرداخت، ضمن اینکه گروهی از سربازان به اجرای برنامه سینه زنی و مدیحه سرایی در مظلومیت شهدای کربلا پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha