پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تردد بیش از 4000 نفر از مرز خسروی

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: از روز گذشته که فعالیت مرز خسروی مجددا آغاز شده تا ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز بیش از ۴ هزار زائر برای زیارت عتبات عالیات وارد خاک عراق شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، محمدابراهیم الهی‌تبار پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر استان کرمانشاه، با اشاره به از سرگیری فعالیت مرز خسروی برای تردد زائران اربعین حسینی از روز گذشته، اظهار داشت: امروز در دومین روز از بازگشایی مجدد این پایانه مرزی، شاهد حضور گسترده از زائران بودیم که با فراهم شدن گیت‌ها و زیرساخت‌های مناسب تردد به شکل روان در حال انجام است.

وی با اشاره به آخرین آمار زائران اعزام شده از مرز خسروی، افزود: از صبح روز گذشته که فعالیت این مرز  بعد از وقفه‌ای کوتاه آغاز شد تا ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز بیش از ۴ هزار زائر برای زیارت عتبات عالیات وارد خاک عراق شده‌اند.

الهی‌تبار ادامه داد: امیدواریم طی روزهای آینده با توجه به تلاش‌ها و تمهیدات صورت گرفته، شاهد افزایش تردد زوار از این مرز باشیم.

وی به زیرساخت‌های فراهم شده در این مرز از جمله پارکینگ، موکب، سرویس‌های بهداشتی، جاده و... اشاره و بیان کرد: تردد زوار ازساعت ۷ صبح تا ۱۶ عصر است، تردد شبانه در این مرز انجام نمی‌شود و موکب‌ها و اردوگاه‌های محل اسکان ظرفیت اسکان شبانه ۲۰ هزار نفر را دارند و برای پخت روزانه ۹۰ پرس‌غذا پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

این مسؤول تصریح کرد: مشلکی برای در تردد زوار در پایانه بین‌المللی خسروی وجود ندارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha