پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اربعین نور

حوزه/ نرم‌افزار اندرویدی اربعین نور، بانک کاملی از مطالب متنوع اماکن متبرکه و زیارتی چهار شهر مهم نجف، کربلا، کاظمین و سامرا به همراه، آیات، احادیث، مقالات و یادداشت، شخصیت‌ها و تصاویر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سفر به کربلا آن هم در اربعین حسینی لوازم و ابزار خاصی می‌خواهد. این ابزار همیشه امکانات سفر یا لوازم شخصی نیستند، بلکه ممکن است اپلیکیشن‌هایی باشند که وقت اذان و نماز را اعلام کنند و قرآن را با صوت بخوانند یا حتی مراقب خورد و خوراک شما باشند. برنامه‌هایی که به راحتی روی تلفن همراه هوشمند نصب می‌شود و در مواقع ضروری به کمک شما می‌آید.

حال همزمان با این ایام نرم‌افزاری به شما معرفی می‌کنیم که با هدف ارائه اطلاعات جامع در مورد اربعین و امام حسین(ع) و همچنین ره توشه‌ای برای زائران اربعین حسینی، تولید شده است.

نرم‌افزار اندرویدی اربعین نور به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شده و با ارائه بانک کاملی از مطالب متنوع اماکن متبرکه و زیارتی چهار شهر مهم نجف، کربلا، کاظمین و سامرا، زمینه استفاده هرچه بیشتر کاربران و زائران اربعینی را از این سفر معنوی فراهم کرده است.

این نرم‌افزار متن کامل قرآن، دعاها، زیارات مختلف، مقاله و یادداشت، پرسش و پاسخ، اماکن، شخصیت‌ها، اشعار و ادعیه و زیارات در ارتباط با اماکن عتبات عالیات، آمادگی معنوی و جسمی، مکالمه عربی، نقشه، موکب‌ها و ستادها، آداب سفر، خاطرات اربعین و ... سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در مورد اربعین و جایگاه آن، فلسفه زیارت و اهمیت اربعین و ... را در خود جای داده است.

از دیگر محتوای ارائه شده در این نرم‌افزار اندرویدی می‌توان به بخش نگارخانه آن اشاره کرد. در این بخش از نرم‌افزار اربعین نور امکان دسترسی به صوت، تصویر و فیلم‌های مرتبط با چهار شهر مقدس کربلا، نجف، کاظمین و سامرا برای کاربر فراهم شده است.

گفتنی است نرم‌افزار اربعین نور، مخصوص کاربرانی تولید شده است که از سیم کارت ایرانسل استفاده می‌کنند. این افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۷۳۸۷۴۰، نسبت به دریافت نرم‌افزار و استفاده رایگان‌(به مدت سه روز)، اقدام کنند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha