جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
راه اندازی کانال شعر و کارتون برای کودکان مسلمان در تورنتو

حوزه/ یک کانال یوتیوپ کودکانه با نام «جمیل و جمیله» که اخیرا توسط شبکه نیلا مدیا در تورنتوی کانادا راه اندازی شده، کارتن ها و آهنگ هایی با محتوای اسلامی برای کودکان مسلمان منتشر خواهد ساخت.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» یک کانال آهنگ و انیمیشن در یوتیوپ برای کودکان مسلمان با نام «جمیل و جمیله» روز یکشنبه، 6 اکتبر توسط نیلا مدیا افتتاح شد. جلسه افتتاحیه این کانال اینترنتی در نشست ویژه ای در موسسه اسلامی تورنتو برگزار گردید.

جواد جعفری ، بنیانگذار نیلا مدیا ، در این مراسم راه اندازی گفت: هدف از ایجاد کانال جمیل و جمیله گسترش شادی و نشاط سالم در بین فرزندان و خانواده های ما و الهام بخش فرزندانمان برای تبدیل شدن به انسانهای بزرگ است.

وی در ادامه گفت: این کانال همچنین انسانیت را در ما نشان می دهد و اینکه همه ما بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم و ببینیم واقعا برای چه چیزی ایستاده ایم. جمیل و جمیله اولین قدم است و ما با کمک شما برای کودکان در سنین مختلف گام های دیگری برداشته ایم. "

  وی افزود:  ما سه نوع آهنگ انیمیشنی داریم که برای کودکان به اشتراک می گذاریم - یکی از این آهنگ ها به هدف آشناسازی بیشتر کودکان مان با دین است. دومین کارتون ارزش هایمان را با کودکان به اشتراک می گذاریم و سومین کارتون برای مخاطبان عمومی سات. مکانی امن تا کودکان با تمامی پیشینه های فرهنگی-مذهبی از محتویات آن لذت ببرند.

گفتنی است رویداد مذکور از همکاری دو نهاد جشنواره «مسلم فست» و موسسه اسلامی تورنتو برگزار شد. و شامل پخش آهنگ های کارتونی متعدد، اجرای زنده هنرمندان محبوب مسلمان در تورنتو بود و در پایان مراسم نیز به کودکان هدایا و بادکنک هدیه داده شد.

تیمی از مسلم فست، بزرگترین جشنواره هنرهای اسلامی آمریکای شمالی ، نیز آماده بودند تا دیدگاه خود را برای آینده این جشنواره به اشتراک بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha