جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کارگاه آموزش کارگردانی

حوزه/ مسئول مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان گفت: در راستای دغدغه مدیر حوزه علمیه خراسان نسبت به عرصه هنر، کارگاه آموزش کارگردانی در حوزه سینمای مستند و داستانی به همت مرکز آموزش‌های علمی، مهارتی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

سید حامد عاملی، مسئول مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد،  اظهار کرد:  مدیر حوزه علمیه خراسان، آیت الله سید مصباح عاملی در راستای ظرفیت سازی و همچنین پرورش و رشد استعدادهای پژوهشی در حوزه هنر و رسانه و ضرورت پرداختن به عرصه های هنری به عنوان ابزار مورد ابتلا و اثرگذار در دنیای امروز براساس عرصه فعالیت های تحولی تاکیدات فراوان داشته اند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) نیز چنین فرموده اند که هنر، امری مبارک و انسانی، زاییده‌ی تخیل قوی و ذوق وافی و جزء زندگی انسان است و در میان فقها و حوزه‌های علمیه نیز همواره هنرمندان برجسته‌ای وجود داشته‌اند.

مسئول مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان افزود: در راستای همین دغدغه و احساس نیاز، کارگاه آموزش کارگردانی در حوزه سینمای مستند و داستانی در مرحله مقدماتی به همت مرکز آموزش‌های علمی، مهارتی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

وی با بیان این که این کارگاه علمی به مدت ۱۰ جلسه به همراه جلسات انگیزشی و انتقال تجربه ها با حضور اساتید برگزار می شود، تصریح کرد:  نادر طالب زاده، وحید جلیلی، حجت احمدی زر، هادی حاجتمند، محمد مهدی خالقی، محسن اسلام زاده، حسین شمقدری و حجت الاسلام ساسان فلاح فر از جمله اساتید این مرحله از کارگاه آموزش کارگردانی در حوزه سینمای مستند و داستانی هستند.

مسئول مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه جهت ثبت نام می‌توانند تا ۳۰ مهرماه سال جاری از ساعت ۹ الی ۱۳:۳۰ به نشانی نبش چهارراه راه آهن، مرکز آموزش‌های علمی مهارتی حوزه علمیه خراسان مراجعه کنند.

عاملی با بیان این که این کارگاه آموزشی به همت مرکز آموزش های علمی مهارتی حوزه علمیه خراسان، حوزه هنری خراسان رضوی، گروه رسانه ای آرامدیا و سینمای پردیس هویزه برگزار می شود، خاطر نشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این کارگاه آموزش کارگردانی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۲۰۰۸۸۲۲-۰۵۱ و ۰۹۱۵۵۷۳۸۴۳۸ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha