پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
منصور الهی

حوزه/ منصور الهی در نشستی با طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) جیرفت، ایام اربعین حسینی را زمانی مغتنم جهت شناساندن هر چه بیشتر و بهتر شهدا به خیل عظیم زوّار جوان دانست و این را وظیفه‌ای برای طلاب زائر دانست .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، منصور الهی سردبیر نشریه ثارالله در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام جیرفت،گفت: امروز ما آرامش و امنیت خاک وطن را مدیون خون پاک شهدای دیروز و امروز خود هستیم و اگرچه هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای بیان رشادت ها و جان نثاری های آنان بود، اما نباید زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا به همین یک هفته ختم شود.

این جانباز دوران دفاع مقدس ادامه داد: امروز باید فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس را در میان جوانان و نسل جدید گسترش داد و پیشکسوتان در این زمینه پیشگام اند.

سردبیر نشریه ثارالله کرمان با اشاره به ایام اربعین حسینی افزود: این ایام علاوه بر زمان مناسب برای زیارت امام حسین علیه السلام و قبور شهدای کربلا، فرصتی مطلوب جهت معرفی و شناساندن هر چه بیشتر و بهتر شهدا به خیل عظیم جوانان است. که طلاب زائر در این مقوله می‌توانند و لازم است بسیار
قوی عمل کنند.

وی در پایان با بیان انتقاداتی در خصوص وضعیت معیشت کنونی مردم (به ویژه جوانان)، لازمه حل مشکلات معاشِ عموم ملت را تصحیح عملکرد مدیریتی بعضی از کارگزاران دولتی دانست و گفت: لازمه حل مسائل علاوه بر نیاز به تغییر رویه بعضی از مسئولین، روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی می‌باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha