جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه

حوزه/ سردار شریف گفت:نیروی قدس سپاه، نیروهای انتظامی عراق و حشدالشعبی؛ حافظ امنیت زائران در خاک عراق هستند و امنیت زائران در داخل کشور هم با نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی خودمان و با کمک بسیج و سپاه تامین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه، در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، با اشاره به خدمات و اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی اظهار کرد: سپاه در چند موضوع به صورت مشخص فعالیت می‌کند؛ در بخش‌های زیرساختی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با توجه به توافقی که با استاندارن و مسئولان محلی دارد، مسیرها و معابر و پارکینگ‌ها و کارهای زیرساختی در حوزه راه و ترابری را در سه استانی که در مسیر تردد زوار هستند، انجام می‌دهد.

وی افزود: اقدامات خوبی در گذرگاه‌های اصلی یا مناطق منتهی به این گذرگاه‌ها انجام شده است.

سخنگوی سپاه رخدادهای اخیر در داخل عراق را تلاش دشمنان برای تحت شعاع قرار دادن موضوع راهپیمایی بزرگ اربعین و وحدتی دانست که بین ملت ایران و عراق ایجاد شده است و گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم و مسئولان عراقی و  نیروهای امنیتی این توطئه خنثی شد و این راهپیمایی با شکوه بسیار بیشتر و متراکم تری و در امنیت کامل برقرار خواهد شد.

سردار شریف گفت:نیروی قدس سپاه، نیروهای انتظامی عراق و حشدالشعبی؛ حافظ امنیت زائران در خاک عراق هستند و امنیت زائران در داخل کشور هم با نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی خودمان و با کمک بسیج و سپاه تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات بهداشتی، درمانی و خدماتی  از دیگر فعالیت های سپاه برای زائران اربعین حسینی است، افزود: سپاه پاسداران خدمات ترابری، اتوبوس‌ها و ناوگان حمل و نقلی و امکانات مجموعه راهیان نور را در اختیار این کار بزرگ و مقدس قرار داده است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان تصریح کرد : مجموعه آمبولانس‌ها و بهداری‌های سیاری که سپاه دارد، به تناسب نیازی که اعلام می‌شود، برای این امر اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha